2 Aralık 2017 Cumartesi

MAKYAJ ÇANTAMDA NE VAR ?


Herkese Yeniden Merhaba !!!

Yanımda çok fazla ürün taşımaktan ziyade genel olarak kullandığım belirli ürünleri yanıma almayı tercih ediyorum.Sizlere, Şu sıralar yanımdan ayırmadığım ve en çok kullandığım ürünlerden bahsetmeye başlayabilirim.

Makyaj Çantam: H&M

Nyx’in hd transparan pudrasını cilt makyajı yaptığım zamanlarda yanımdan ayırmıyorum. Gün içerisinde yağlanmaya meyilli olan cildimi bu pudrayla kontrol altına alabiliyorum. Ve verdiği kadifemsi his hoşuma gidiyor. Eklips’in pudra fırçasıyla uygulama yapıyorum.(Nyx Hd Transparan pudra inceleme yazıma buradan ulaşabilirsiniz)



 The Balm Hot mama allık, sürekli elimin gittiği ve rengini kendime en çok yakıştırdığım allıklardan bir tanesi.


Şu sıralar çok sık yanımda taşıyorum. Fondoten sürmediğim zamanlarda bile cildime renk vermesi için kullanıyorum. Dirty Works’un açılı allık fırçasıyla uygulama yapıyorum. Fırçanın kılları oldukça yumuşak ve allığı homojen bir şekilde dağıtıyor. Ben çok memnunum. Uygun fiyatlı bir allık fırçası arıyorsanız göz atabilirsiniz.


Sleek markasının bu ikili kontür paletini genellikle highlighter’ı için kullanıyorum. Highlighter kısmını kaşımın altına ve göz pınarlarıma uyguluyorum. Pigmentasyonu güzel bir palet olduğunu söylemeliyim.


Dönem dönem bir ruja kafayı takıyorum ve sadece o ruju kullanıyorum başka rujum yokmuş gibi J. Bu ayında yıldızı Pastel'in 20 numaralı likit mat ruju. Rengi çok çok güzel ve günlük kullanıma çok uygun bir ruj olmasıyla beraber yanımdan ayırmıyorum.


Cep aynalarını yanında taşımayan yoktur diye düşünüyorum. Bende nerden aldığımı hatırlamadığım bu minnoş aynamı mutlaka yanımda bulunduruyorum.



Benim makyaj çantamda bulunan ürünler bunlardı. Ben yazarken çok keyif aldım. Umarım sizde okumaktan keyif alırsınız.


 Sizin makyaj çantanızdan ayırmadığınız ürünler neler? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiyle Kalın.

2 yorum:

  1. NYX HD pudra ve Hot Mama allık benim de favori ürünlerimden. Çok kurtarıcı ürünler var çantanda gerçekten, güle güle kullan hepsini :) Sevgiler!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etiketler

adilışık (1) akne (1) ayakkabı (1) bakım (4) bakımlı tırnaklar (2) baz (1) bb krem (1) beğenmediğim ürünler (1) benefit set (1) benefithoolabronzer (1) benri aseton (1) biten ürünler (1) bitirdiğim ürünlerim (1) body mist (1) bronze (1) campus (1) cilt bakım ürünleri (4) cilt lekeleri (1) cilt makyajı (3) cilt peelingi (1) cilt temizliği (4) colortattoo (1) çanta (1) doğal görüntü (1) doğal kaşlar (1) estee lauder double wear (1) far bazı (1) favori (1) favori oje (1) favori ojelerim (1) flormar (4) flormar advice (1) flormar yüz temizleme (1) golden rose jolly jewels (1) golden rose oje (2) göz makyaj temizleyicisi (2) gözmakyajı (1) güzellik (3) hafif yapılı peeling (1) indirimli alışveriş (1) kakao yağlı bakım kremi (1) kalem far (1) kalyon (1) karma cilt (1) kaş farı (1) kaş farı önerisi (1) kaş sabitleyici (1) kıyafet (1) krem (2) kremfar (2) La Roche Posay Effaclar Duo + (1) la roche posay effaclar duo kremi (2) lash sensational (1) likit rujlar (1) long lash (1) loreal volume million lashes noir (1) makeup (1) makyaj (3) makyaj bazı (1) Makyaj çantamda ne var (1) makyaj tavsiyesi (1) maskara (1) maske (1) mat ruj (1) mat rujlar (1) maybelline (7) maybelline göz makyaj temizleyicisi (1) maybelline pink gold krem farı (1) note mattemoist lipgloss (1) nude (1) nyx hd transparan pudra (2) oje (2) oje tavsiyesi (1) öneri (4) pastel (4) Pastel mat likit ruj (1) pastel nude oje (1) pastel oje (2) peeling (1) pembe (1) pink gold (1) Pudra (1) renkli tırnaklar (1) rimel (1) ruj (1) ruj inceleme (1) sephora indirim (2) sivilce (1) siyah nokta maskesi (1) stylish accessories (1) temizleme sütü (1) the balm butter up (1) the balm hot mama allık (1) tırnak bakımı (1) tonik (2) tropical splash ruj (1) uygun fiyatlı cilt temizleme (1) uygun fiyatlı kaş farı (1) uygun fiyatlı vücut kremi (1) ürün inceleme (4) ürün öneri (3) ürün önerisi (2) vichy termal su (1) vücut kremi (1) vücut peelingi (1) vücut spreyi (1) vücut ve el bakımı (1) wet n wild kaş kiti (1) yaz (1) yaz favori (1) yüz temizleme sütü (1) Yves rocher kayısılı peeling (1)