22 Haziran 2017 Perşembe

GRATİS, WATSONS, MİNİSO VE GOLDEN ROSE ALIŞVERİŞİM


Selam herkese :))) Sizlerle Mayıs  ve Haziran aylarında yapmış olduğum oldukça, minimal tuttuğum alışverişimi paylaşacağım. 

Bakalım neler almışım ?


Wet n Wild Coverall Primer Base De Teint Makyaj Bazı: Çok fazla tavsiye edilen bu makyaj bazını aldım fakat henüz kullanmaya fırsatım olmadı.Ama kullandıktan sonra yorumlarımı sizinle paylaşacağım.Kullanmak için sabırsızlanıyorum. İndirimdeyken 13.50 TL'ye aldım.

Sleek Markasının mat likit rujlarından 435 numaralı Petal rengini seçtim.Rengi çok hoşuma gitmişti ama testerı olmadığı için denemeden aldım.Eve geldiğimde ilk sürüşümde dudağımda pespembe durdu.Sevmekle sevmemek arasında bir yerdeyim açıkçası.Fiyatı:22 TL

Maybelline Falsies Feather Look Volum Express Maskara: Şu anda Maybelline'nin oldukça memnun kaldığım Lash Sensational maskarasını kullanıyorum. Maybelline hazır indirime girmişken bu maskarasını denemek istedim. İndirimli fiyatı:14,90 TL.

Sleek Twist Up göz kalemlerinden 650 numaralı Sea Blue rengini aldığımdan beri 2 kez kullandım.Rengi çok güzel ve sürümü oldukça kolay.Fiyatı:7,90 TL.


Garnier'ın yeni doğal ferahlık veren  deodorantının çok güzel, fresh bir kokusu var.48 saat kalıcılığını korumasa da gün boyu tazeleme ihtiyacı duymadım.Kesinlikle bir bakın derim.Fiyatı 10,90 TL.

Pure Beauty Multi-Function BB Cream Bulgarian Rose: Bu bb kreme bayılıyorum. Blogumda da yorumlamıştım.İkinci kutumu aldım.Aynı zamanda,başka ürünlerde kullandığım için uzun bir süre giden bir ürün oldu benim için.İnceleme yazısını okumak için tıklayabilirsiniz.  

Maybelline Anti-Age Kapatıcısını aldığımdan beri severek kullanıyorum.Gerçekten çok başarılı.Göz altlarım çok problemli olmadığı için daha çok aydınlık vermesi için kullanıyorum.Bende ki Light rengi.Detaylı yorumlamasını yapacağım.




Yves Rocher Sebo Vegetal yüz peelingi: Önceden Yves Rocher'ın Kayısılı Yüz Peelingini kullanıyordum.Bittikten sonra tekrar mağazaya gittiğimde oradaki bayana gözenek problemim olduğunu söylemem üzerine Sebo Vegetal yüz peelingini denememi memnun kalacağımı söyledi.Yeni kullanmaya başladım.İlk izlenimim olumlu yönde.İndirimli fiyatı hatırladığım kadarıyla 25 tlydi.

Miniso'nun bu tatlı ambalajlı olan ojelerinden kendime Sky blue isimli bu rengini seçtim.Tırnaktaki duruşu çok güzel.Tırnağımdaki duruşunu merak ediyorsanız tık tık:)) 

Minisodan aldığım bir diğer ürün ise,bu kalem eyeliner oldu.Aldığım günden beri severek kullanıyorum.Kalem şeklindeki ucu sayesinde kolaylıkla eyeliner çekebiliyorum.Özellikle sıcaklarında gelmesiyle birlikte dahada çabuk yağlanan göz kapaklarımdan dolayı akma yapmasından korkuyordum.Fakat bu korkumu ortadan kaldırdı.Kesinlikle akma yapmıyor.Simsiyah rengini veriyor.10 TL olan fiyatına göre performansını oldukça başarılı buldum.

Golden Rose'un holographic ojelerini çok merak ediyordum.Ve kendime 03 numaralı rengini seçtim.Diğer renkleri de muhteşem.Gün ışığında, simli ojeden farklı harika bir ışıltısı var.Yansımalı özelliğini sadece gün ışığında gösteriyor.Kesinlikle bakmalısınız.Fiyatı: 17,90 TL.

Benim alışverişim bu şekildeydi.Siz bu ay neler aldınız? Aldığım ürünlerden deneme fırsatınız olan ürünler varsa paylaşabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorumm.

İnstagram:@aslicevikmakyaj

3 yorum:

  1. Miniso rengine bayıldım.İlk fırsatta mutlaka alıyor olacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakmalısınız diğer renkleride çok güzel :))

      Sil
  2. BU SAYFA ÖRNEK ALDIĞIM SAYFALAR ARASINDADIR. aslicevikmakyaj'a YAZILARI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
    KONULOJİ OLARAK YENİ AÇTIĞIMIZ SAYFALARIMIZI İNCELEYEBİLİRSİNİZ
    BLOGGER: https://konuloji.blogspot.com.tr
    FACEBOOK: https://www.facebook.com/Konuloji-1404836229623473
    TWİTTER: https://twitter.com/konuloji
    YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCvTYP2aAqPYdHtreEW9PK1w
    İNSTAGRAM: https://www.instagram.com/konuloji

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etiketler

adilışık (1) akne (1) ayakkabı (1) bakım (4) bakımlı tırnaklar (2) baz (1) bb krem (1) beğenmediğim ürünler (1) benefit set (1) benefithoolabronzer (1) benri aseton (1) biten ürünler (1) bitirdiğim ürünlerim (1) body mist (1) bronze (1) campus (1) cilt bakım ürünleri (4) cilt lekeleri (1) cilt makyajı (3) cilt peelingi (1) cilt temizliği (4) colortattoo (1) çanta (1) doğal görüntü (1) doğal kaşlar (1) estee lauder double wear (1) far bazı (1) favori (1) favori oje (1) favori ojelerim (1) flormar (4) flormar advice (1) flormar yüz temizleme (1) golden rose jolly jewels (1) golden rose oje (2) göz makyaj temizleyicisi (2) gözmakyajı (1) güzellik (3) hafif yapılı peeling (1) indirimli alışveriş (1) kakao yağlı bakım kremi (1) kalem far (1) kalyon (1) karma cilt (1) kaş farı (1) kaş farı önerisi (1) kaş sabitleyici (1) kıyafet (1) krem (2) kremfar (2) La Roche Posay Effaclar Duo + (1) la roche posay effaclar duo kremi (2) lash sensational (1) likit rujlar (1) long lash (1) loreal volume million lashes noir (1) makeup (1) makyaj (3) makyaj bazı (1) Makyaj çantamda ne var (1) makyaj tavsiyesi (1) maskara (1) maske (1) mat ruj (1) mat rujlar (1) maybelline (7) maybelline göz makyaj temizleyicisi (1) maybelline pink gold krem farı (1) note mattemoist lipgloss (1) nude (1) nyx hd transparan pudra (2) oje (2) oje tavsiyesi (1) öneri (4) pastel (4) Pastel mat likit ruj (1) pastel nude oje (1) pastel oje (2) peeling (1) pembe (1) pink gold (1) Pudra (1) renkli tırnaklar (1) rimel (1) ruj (1) ruj inceleme (1) sephora indirim (2) sivilce (1) siyah nokta maskesi (1) stylish accessories (1) temizleme sütü (1) the balm butter up (1) the balm hot mama allık (1) tırnak bakımı (1) tonik (2) tropical splash ruj (1) uygun fiyatlı cilt temizleme (1) uygun fiyatlı kaş farı (1) uygun fiyatlı vücut kremi (1) ürün inceleme (4) ürün öneri (3) ürün önerisi (2) vichy termal su (1) vücut kremi (1) vücut peelingi (1) vücut spreyi (1) vücut ve el bakımı (1) wet n wild kaş kiti (1) yaz (1) yaz favori (1) yüz temizleme sütü (1) Yves rocher kayısılı peeling (1)