15 Haziran 2015 Pazartesi

FAVORİ YAZ OJELERİM(5)




Merhaba arkadaşlar yazında gelmesiyle birlikte artık favori ojelerimden bahsedebilirim.En çok kullandığım favorim olan ojelerimi göstereceğim.Pastelin ojelerini çok beğeniyorum. Kalıcılıklarından o kadar memnun olduğumu söyleyemem.



Pastel Nude-101 numara
Tırnakta nude renkler her zaman benim vazgeçilmezim olmuştur bu renge de bayıldım sürümü çok kolay 1 kat sürünce de rengini veriyor ama ben iki kat sürmeyi tercih ediyorum.
Pastel-124 numara
Çok güzel bir gri tırnakta duruşu harika ilk başta sürerken çok dikkat etmek gerekiyor.Fırça izi yapıyor ve iki kat sürdükten sonra rengini veriyor.Ben bu ojeyi yaz kış demeden kullandım.
Pastel-85
Çok tatlı bir kavuniçi rengi.Fakat resimlerde daha soluk görünüyor.Gerçekte daha güzel bir rengi var.Bu ojede bu tatlı rengiyle favorilerimin arasına girmeyi başarıyor.
Pastel-113 numara
Harika bir renk resimde daha koyu gibi gözükse de gerçekte daha parlak bir rengi var.Çok rahat sürülüyor.Tek katta rengini güzel veriyor.
Pastel-139 numara
Bu ojede benim en sık kullandığım ojelerden birtanesi rengi çok güzel.Genellikle bu ton ojeleri yazın sürekli kullanıyorum.Çok seviyorum.


 Sizin favori yaz ojeleriniz hangileri?




İYİ GÜNLER SEVGİYLE KALIN :)



1 yorum:

  1. pastelin 124 numarası benimde favorim ;) blog keşif etkinliği sayesinde takibe aldım canım bende beklerim ;)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etiketler

adilışık (1) akne (1) ayakkabı (1) bakım (4) bakımlı tırnaklar (2) baz (1) bb krem (1) beğenmediğim ürünler (1) benefit set (1) benefithoolabronzer (1) benri aseton (1) biten ürünler (1) bitirdiğim ürünlerim (1) body mist (1) bronze (1) campus (1) cilt bakım ürünleri (4) cilt lekeleri (1) cilt makyajı (3) cilt peelingi (1) cilt temizliği (4) colortattoo (1) çanta (1) doğal görüntü (1) doğal kaşlar (1) estee lauder double wear (1) far bazı (1) favori (1) favori oje (1) favori ojelerim (1) flormar (4) flormar advice (1) flormar yüz temizleme (1) golden rose jolly jewels (1) golden rose oje (2) göz makyaj temizleyicisi (2) gözmakyajı (1) güzellik (3) hafif yapılı peeling (1) indirimli alışveriş (1) kakao yağlı bakım kremi (1) kalem far (1) kalyon (1) karma cilt (1) kaş farı (1) kaş farı önerisi (1) kaş sabitleyici (1) kıyafet (1) krem (2) kremfar (2) La Roche Posay Effaclar Duo + (1) la roche posay effaclar duo kremi (2) lash sensational (1) likit rujlar (1) long lash (1) loreal volume million lashes noir (1) makeup (1) makyaj (3) makyaj bazı (1) Makyaj çantamda ne var (1) makyaj tavsiyesi (1) maskara (1) maske (1) mat ruj (1) mat rujlar (1) maybelline (7) maybelline göz makyaj temizleyicisi (1) maybelline pink gold krem farı (1) note mattemoist lipgloss (1) nude (1) nyx hd transparan pudra (2) oje (2) oje tavsiyesi (1) öneri (4) pastel (4) Pastel mat likit ruj (1) pastel nude oje (1) pastel oje (2) peeling (1) pembe (1) pink gold (1) Pudra (1) renkli tırnaklar (1) rimel (1) ruj (1) ruj inceleme (1) sephora indirim (2) sivilce (1) siyah nokta maskesi (1) stylish accessories (1) temizleme sütü (1) the balm butter up (1) the balm hot mama allık (1) tırnak bakımı (1) tonik (2) tropical splash ruj (1) uygun fiyatlı cilt temizleme (1) uygun fiyatlı kaş farı (1) uygun fiyatlı vücut kremi (1) ürün inceleme (4) ürün öneri (3) ürün önerisi (2) vichy termal su (1) vücut kremi (1) vücut peelingi (1) vücut spreyi (1) vücut ve el bakımı (1) wet n wild kaş kiti (1) yaz (1) yaz favori (1) yüz temizleme sütü (1) Yves rocher kayısılı peeling (1)